25-07-2013

Vampire Academy | Movie update!


Ik ben drie dagen zonder internet en bam!, nieuwe poster voor Vampire Academy, de film. Daarom dacht ik, laat ik eens een algemene update doen. Het filmen is ook sinds vorige week afgerond en via twitter zijn er al enkele afbeeldingen vrijgegeven van het set en de cast. Maar eerst de nieuwe poster! Bekijk hem hier in volledige versie, het is een bewegende poster.

http://24.media.tumblr.com/8fbb87c287f97c4b74191404d0a9ca89/tumblr_mqd0ijvXQm1qbaxemo2_250.gif http://25.media.tumblr.com/98dc22dc85c3fe48a8de4f1fad40b97f/tumblr_mqd0ijvXQm1qbaxemo4_250.gif

Om te beginnen, heel mooie poster. Ik ben echt tevreden. Ze hebben met bloed gewerkt, maar niet overdreven en op een heel stijlvolle manier. Op het wapenschild zijn de twee rassen voorgesteld met hun symbolen. En dan onderaan als slogan voor de Academy staat: 'Higher Learning. Higher Stakes' Met een knipoog naar de zilveren staken waarmee de dhampirs werken. Heel leuk gevonden.

Niet te vergeten de titel die ik gebruikt heb als kop van mijn bericht. Ook zeer stijlvol, niet te druk. Ze zijn bovendien origineel geweest en zijn niet met de eeuwige vampiertanden gaan lopen.

Nu voor de foto's van het set. Het zijn vooral foto's van props, maar ik vond het heel interessant om te zien dat ze ook met de details rekening gehouden hebben.

klikken om te vergroten
We hebben foldertjes over de feeders, een buste van een bekende moroi, een lijst met directeurs van de academy en dan ook nog een kaartje van de academy. Het zijn de details die het maken!

En nu nog om af te sluiten een foto van Zoey en Danila. Ik kan alvast niet wachten tot er officiƫle stills en posters worden vrijgegeven, om te zwijgen over de trailer.

1 opmerking: